Prema narodnom vjerovanju na nebu postoje tri zvijezde-demona koje se pojave odmah nakon zalaska sunca, ukoliko je nebo vedro i bez oblaka. Demonske zvijezde kreću se po nebu i uvijek budu na onoj strani svijeta na kojoj živi muškarac kojeg neka žena želi začarati magijskim formulama i zakletvama. Glavna i najveća demonica među njima naziva se Palinka a druge dvije koje je prate su Budinka i Nesanka. Po narodnom shvatanju njih tri su sestre i svaka pojedinačno ima drugačije magijske moći: Palinka. koja se u pojedinim formulama naziva i Kostolomka, Sjanka ili Planinka, u ljudsko srce unosi veliku ljubav i opsesiju. Budinka, Budmirka ili Budimka, donosi nemir i histeriju a Nesanka, nazivana i Prisanka ili Podminta, uzrokuje nesanicu. Narod ih zamišlja kao prelijepe djevojke, duge zlatne kose i svjetlih očiju.
Tri demona su klasični likovi u svim ritualima bosanske magije. Za razliku od Palinke, Budinke i Nesanke koje su ženski nebeski demoni na zemlji postoje tri muška demona koja se odazivaju na poziv udaranjem ruke od zid, uoči utorka, i izgovaranjem određene formule. Oni se zovu Indija ili Inda, Džindija ili Džinda i Šumabir. U ljubavnim ritualima Indija i Džindija se šalju na put u svoje zemlje a Šumabir se usmjerava ka onom ko se želi začarati i primorati na dolazak i ljubav. Sva trojica se zamišljaju kao repata stvorenja koja su slijepa na jedno oko i hroma. No ništa od tih tjelesnih mana ne predstavlja poteškoće za njihovu uslužnost i efikasnost.
I u pojedinim formulama za neutralisanje negativne energije, posebno urokljivih očiju i dječijeg plača, navode se imena ove trojice demona. Dok se kao i u svim drugim slučajevima prva dva demona šalju svojim matičnim zemljama Šumabir se ovaj put šalje da odnese dječiji plač i urokljive oči u riječni vir.
Prema okultnoj klasifikaciji Indija, Džindija i Šumabir su zemaljski demoni koji se odazivaju na udarac rukom od zid kuće ali na kraju rituala osoba koja ih priziva polaže obje ruke na zemlju moleći se zemlji, ili antičkoj Boginji Majci, da pomogne i usmjeri demone u željenom pravcu. U nekim drugim formulama koje su egzorcističkog sadržaja ne navode se imena demona već se koristi izraz "tri džina i tri šejtana". Na osnovu toga jasno je uočiti kako egzorcisti nisu posve sigurni pripadaju li oni jačem ili slabijem redu demona.